Skip to main content

Når du har lejet Forsamlingshuset

Du står foran, at skulle afholde et arrangement i Forsamlingshuset, og i den forbindelse har vi nogle praktiske informationer.

  • Ved ankomst sker adgangen via køkkendøren, og der bruges den udleverede nøgle kode.  Koden virker i det tidsrum, du har lejet huset. Har du ikke modtaget en adgangskode ring til tel: 244 26 244
  • I huset er store sal normalt tom for borde og stole, enkelte stole kan dog stå på gulvet. Borde og resten af stolene står oppe på scenen. I lille sal vil der ofte stå enkelte borde og stole, disse må gerne bruges, men skal efter arrangementet stilles på plads igen i lille sal - 3 lange- og 3 korte borde, 6 x 5 stk stole.
  • I Forsamlinghuset, har vi andre lejere, som har lov til at benytte toiletterne. Det vil normalt kun være fredage eftermiddage at man kan blive lidt forstyret og kun indtil kl 17.
  • Når i er færdige med arrangementet, skal borde og stole stilles på plads som vist på billedet herunder. Stolene placeres i venstre side af scenen med 7 stk i hver stabel. 
  • Inden bordene stilles på plads skal de ALTID vaskes af med sæbe og varmt vand.
  • Borde mv 

    • Tomme flasker og dåser placeres i containere for metal og glas, containere står under halvtag. Mad og restaffald skal altid anbringes i poser og i de rigtige containere.
    • Al brugt service skal vaskes op efter brug. Husk at skylle af først. ALLE glas og kopper skal aftørres med viskestykke efter opvask i maskinen, gals og kopper placeres i de rigtige kasser røde kasser til rødvin, grønne kasser til hvidvin.
    • Er der ødelagt inventar eller service, forbeholder vi os ret til at modregne depositum, efter følgende priser: rød-,hvid- og ølglas 35 kr. pr stk.
    • Beløb for køb af duge vil blive modregnet i depositum. Brugte duge skal altid i pap og papir container.
    • Husk selv at medbringe karklude, viskestykker og andre klude til eget brug.
    • Ekstra rengøring, ud over de forudbetalte, faktureres til 500 kr. pr. påbegyndt time.
    • Hvis du selv har valgt rengøring, vil vi ved mangelfuld rengøring og oprydning faktureres til 500 kr. pr. Påbegyndt time.
  • DET ER STRENGT FORBUDT, AT BRUGE SERPENTINER og LIGNENDE INDEN- OG UDENDØRS. 

    Spørgsmål kontakt Løjt Forsamlingshus på telefon 244 26 244.
    Man må gerne sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

     
 

LØJT FORSAMLINGS- OG KULTURHUS
LØJT NØRREGADE 1, 6200 AABENRAA
TELEFON: 244 26 244 -  MAIL: LOJTFORSAMLINGSHUS@GMAIL.COM

CVR: 26160731