Du står foran, at skulle afholde et arrangement i Forsamlinghuset, og i den forbindelse har vi nogle praktiske informationer.
Når du ankommer skal du bruge den udleverede nøglekode ved køkkendøren. Koden virker kun i det tidsrum du har lejet huset. Har du ikke modtaget en adgangskode ring til tel: 244 26 244
I huset er begge sale normalt tomme for borde og stole, disse står oppe på scenen.
Husk når i er færdige med arrangementet skal borde og stole stilles på plads som vist på billedet herunder. Stole placeres i venstre side af scenen med 7 stk i hver stabel.
Inden bordene stilles på plads skal de vaskes af med varmt vand.
Alle øl og sodavanddåser placeres i container for dåser, glas i glascontainer.
Madrester skal altid anbringes i poser og i den store blå container.
Al brugt service skal vaskes op efter brug. Husk at skylle af først. ALLE glas skal aftørres med viskestykke efter opvask i maskinen.
Er der ødelagt inventar eller service, forbeholder vi os ret til at modregne i depositum.
Beløb for leje af duge vil modregnet i depositum før den returneres. Brugte duge skal i den udleverede grønne sæk som stilles på gulvet i salen.
Husk selv at medbringe karklude, viskestykker og andre klude til eget brug.
En godkendt aflevering skal altid ske efter kontrol af udlejer. Afleveringstidspunkt SKAl aftales før lejemålet påbegyndes. Ved ikke godkendt aflevering forbeholder vi os ret til at beholde det fulde depositum.
Ekstra rengøring, ud over de forudbetalte, faktureres til 500 kr. pr. påbegyndt time.
Hvis du selv har valgt rengøring, vil vi ved manglefuld rengøring og oprydning faktureres til 500kr. pr. Påbegynt time.
DET ER STRENGT FORBUDT, AT BRUGE SERPENTINER OG LIGNENDE INDEN- OG UDENDØRS.
Spørgsmål kontakt Løjt Forsamlingshus på telefon 24426244 - send ikke SMS da telefonen omstilles og vi derfor ikke læser smsér. Man må gerne sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.